ALL SHOOK UP!!!!!

27 september 2016 - Memphis, Mississippi, Verenigde Staten

Yeah.... dat was even wennen!!!

Na toch wel zo een 15 uur reizen, overstappen en wachten waren we erg moe. Boes vloog voor de allereerste keer en had last van een jetlag en pijn aan ze oren. Dus eenmaal in het hotel zijn we  uitgeput in slaap gevallen
We merkten in het hotel pas dat we een ander soort stekker voor de telefoon moesten hebben, dus ik kon ook niet meteen schrijven. Dat vond ik wel jammer want ik had al bijzondere ervaringen willen delen..... Onze eerste landing was op Philidelphia en daar bleven we twee uurtjes op de luchthaven. We gingen wat eten bij Wendy's en iedereen waarmee we in contact kwamen, vond ik zo beleefd en respectvol. Vriendelijk. Wat me ook meteen opviel, was het feit dat er overal heel veel Afro-Amerikanen werkten. In alle soorten van functies. Ook de maandag en de dinsdag merkten we het. Morgen gaan we naar Graceland, maar gisteren en vandaag zijn we als echte locals gewoon met de bus gegaan. Gisteren een rondrit door Memphis en vandaag naar grote shopping mall's in zuid-Memphis. In de stadsbussen waren we wel de enige blanken, maar weer viel het zo op hoe behulpzaam en vriendelijk iedereen was. Het ontroerde me echt. De jetlag is over, we hebben een stekkertje gekocht en de rest van de middag heerlijk gezwommen en morgen gaan we naar de overkant. Ik hou het nu maar even kort omdat Ik bang ben dat de telefoon misschien uitvalt. Maar ik ga morgen zeker verder. Boes is in slaap gevallen met de tv aan. Ik stop even met schrijven maar ga morgen verder. X x

1. Mary:
    28 september 2016
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Heel veel plezier!