I CAN'T HELP FAllING IN LOVE WITH YOU

28 september 2016 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Ja, dit is wel heel bizar. Het huis, the Mansion, zo wordt het genoemd, is nog helemaal in de staat als hoe het was toen Elvis nog leefde. Met een I-pad ga je het huis binnen en wordt er bij elke plek iets verteld. De slaapkamer van de ouders van Elvis zie je met de jurken van Gladys in de kast. Alle kamers, behalve zijn eigen kamer kun je binnengaan. De ligging van het huis na is aan een 6-baans autoweg, maar heeft dan een glooiend park naar boven met bovenaan het huis. Erg mooi.... en je merkt dat hij daar hele gelukkige jaren heeft gehad. Je ziet de paarden in de tuin. Als Elvis binnen zou.kunnen konen, zou hij niet eens merken dat er 40 jaar tussen zit. Je krijgt door de tour uitgelegd de invloed die Elvis heeft gehad op alle soorten muziek. Ook gaf hij ontzettend veel weg. Uit dankbaarheid heeft de burgemeester daarom de straat waar het huis staat, al tijdens het leven van Elvis de straat de naam Elvis Presley Boulevard gegeven.

1. Fred Schnuck:
    29 september 2016
    Ik ben heel nieuwsgierig. Mario, wastafel het binnen de maniok nou druk met andere fans?? Groetjes, Fred
  2. Fred Schnuck:
    29 september 2016
    Ik zie nu dat mijn telefoon er een zootje van heeft gemaakt. Ik bedoel: "Ik ben heel nieuwsgierig. Marion, is het erg druk met andere fans in de Mansion?? Groetjes, Fred
  3. Fred Schnuck:
  4. Marion Beijer:
    29 september 2016
    Lieve Fred, leuk dat je dat vraagt.Ook Hier is na iedereen heel respectvol. Je gaat in bussen van de overkant de weg over. Dat is voor de veikigheid. Dus er is steeds een ploeg van 20 personen. Maar het is helemaal aan jou hoe lang je ergens blijft staan. Op elke paar vierkante meter staat een werknemer van Graceland en kun je alsnog iets vragen. Maar de I-pad vertelt je erg veel. Ik schoot de eerste tour steeds vol maar dan is ook iedereen heel liefdevol. Ik wilde de tour echt nog een keer doen om het nog een keer zonder te huilen te zien en horen. Weet dat er al 20 miljoen mensen het huis bezocht hebben en dan ziet het er nog steeds zo mooi uit. Maar het is een gigantische organisatie. Deze maand op 22 oktober gaat naast Graceland het enorme nieuwe hotel open. GRACELAND GUEST HOUSE. Prachtig om te zien. Kun je heel goed op internet zien. X x dag schat liefs van ons.
  5. Fred Schnuck:
    29 september 2016
    Dank je wel voor je mooie verhalen.
    XX, Fred
  6. Pauline Beijer:
    29 september 2016
    Lief zusje, leuk om alles te lezen hoor xx